.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبور از خاتمى اين بار با ميرحسين موسوى

عبور حامیان نامزدی میرحسین موسوی از خاتمی در پوشش شعار «دولت وحدت ملی» جدی تر شد. در این زمینه سایت «کلمه» که از نامزدی موسوی حمایت می کند، با اشاره به جدی شدن زمزمه نامزدی وی، میرحسین را مظروف ظرف دولت وحدت ملی معرفی کرد. «کلمه» در عین حال تصریح کرد «پیشنهاد تشکیل دولت وحدت ملی در حد تئوری و نظریه باقی ماند».
صرف نظر از اما و اگرهای جریان های گوناگون سیاسی درباره میرحسین موسوی، آنچه در تحلیل سایت حامیان میرحسین قطعی به نظر می رسد، عبور آنها از خاتمی در پوشش شعار دولت وحدت ملی است.
در همین حال سایت «تغییر» که توسط گردانندگان نشریه توقیف شده شهروند امروز (به سردبیری محمد قوچانی) مدیریت می شود و هم اکنون ضمیمه ارگان مطبوعاتی حزب اعتماد ملی را منتشر می کنند، طی گزارشی نوشت: «کاندیداتوری میرحسین موسوی جدی تر شد. این در حالی است که از یک سو سیدمحمد خاتمی برای حضور در انتخابات دچار تردیدهای جدی شده است و از دیگرسو برخی از سران جبهه مشارکت پیام هایی را برای میرحسین ارسال و از او خواسته اند که نظر قطعی خود را اعلام کند. سیدمحمد خاتمی قرار بود تا پایان هفته پیش نظر نهایی خود را برای حضور در انتخابات بیان کند اما از قرار معلوم نتوانسته بر تردیدهای خود غلبه کند... از دیگر سو برخی سران مشارکت به میرحسین پیام داده اند که او می تواند وارد انتخابات شود و مورد حمایت این جریان سیاسی قرار گیرد.»
گفتنی است گردانندگان شهروند امروز هنگامی که در روزنامه شرق فعالیت می کردند، موسوی را فردی تاریخ گذشته که در عین حال می تواند در سکوت خلسه آور او به آرامش رسید و فرصتی برای تداوم اصلاحات یافت معرفی کرده بودند و به نظر می رسد ابراز تمایل اخیرشان، بیش از آن که از حب میرحسین موسوی باشد، از نارضایتی شان نسبت به خاتمی ریشه می گیرد.
قوچانی در شهروند امروز، نامزدشدن خاتمی را به پریدن اصلاح طلبان از آسمانخراش که به شکسته شدن دست و پای آنها خواهد انجامید، تشبیه کرده بود./کیهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.